whatsapp-call instagram facebook-call youtube-call

לתיאום פגישת יעוץ

לתיאום פגישת יעוץ

    סנדביץ', MDF או סיבית הם לא שמות של מאכלים. מדריך מקוצר לחומרי מטבח ממש כאן

    סנדביץ', MDF או סיבית הם לא שמות של מאכלים. מדריך מקוצר לחומרי מטבח ממש כאן

    רוב האנשים שרוכשים מטבח חדש או משפצים מטבח קיים, מוציאים אחוז ניכר מהתקציב על חומרי הגלם ורק אחוז קטן יותר על העבודה עצמה. מה גם שכיום ניתן למצוא חומרים מדהימים – יפים, פרקטיים, עמידים, משתלמים וידידותיים לסביבה.

    אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך שיפוץ או בחירת מטבח חדש, כנראה ששמעתם על חומרים כמו סנדוויץ, סנדוויץ לבנה, סיבית, סיבית ירוקה או MDF, אך יכול להיות שאינכם יודעים מהם המאפיינים והתכונות של כל חומר וכתוצאה מכך, קשה לכם להחליט מה תהיה הבחירה הנכונה ביותר עבור המטבח שלכם.

    אנו כאן כדי לעשות לכם סדר בעולם החומרים ולעזור לכם לקבל החלטות מושכלות יותר שתואמות לאורח חייכם, לאופן שתשתמשו במטבח, לתקציב ולצרכים שלכם באופן אישי.

    • סנדוויץ' – סנדוויץ' על סוגיו השונים, מורכב משכבות דקות של עץ כאשר העובי של פלטת סנדוויץ יהיה 17 מ"מ.
    • סיבית – הסיבית היא תרכובת של שבבי עץ דחוסים ומודבקים שמצופים בפורמייקה משני הצדדים, כאשר בדומה לפלטות סנדוויץ', גם העובי של לוחות סיבית יהיה 17 מ"מ.
    • סיבית ירוקה – פלטת סיבית ירוקה תהיה מעט יותר דחוסה לעומת פלטת הסיבית הרגילה, כאשר החומר הירוק מונע ספיגת נוזלים. העובי של פלטת סיבית ירוקה יהיה 16 מ"מ.

    באילו מהחומרים כדאי לבחור?

    בארץ יצא לסיבית שם רע בחלוף השנים, בעיקר בגלל שבעבר הייתה כאן תעשיה שלמה שיצרה פלטות סנדוויץ' באיכות מאוד גבוהה.

    מאז ועד היום הרבה מים זרמו בנהר, וכמו מוצרים רבים וטובים אחרים, גם פלטות הסנדוויץ' שנעשה בהן שימוש מגיעות מסין, ואיכותן לא גבוהה במיוחד. פלטות הסנדוויץ' כיום אינן ישרות ונוטות להתכופף ככל שחולף הזמן, מה שעשוי לגרום לפרזול האיכותי שעובדים איתו היום לעבוד פחות טוב בעוד כמה שנים, שכן הוא רגיש מאוד לדיוק בעבודה.

    בדומה לאחיה החורג, ה-MDF הירוק, הסיבית הירוקה מיוצרת מתרכובות של שבבי עץ דחוסים אשר מעורבבים ודבוקים יחד, כך שהתוצאה היא חומר גלם עמיד וחזק מספיק בשביל ייעודו. מה גם שחומר זה מעולה למטבח בזכות העובדה שאינו סופח נוזלים. הסיבית אינה מגיעה מסין, אלא ממפעלים באירופה מה שמבטיח אחידות ואיכות של חומר הגלם, ולא בכדי, חברות מטבחים מובילות באירופה כמו hackerאו bulthaup מייצרות מטבחים עם סיבית ירוקה כבר שנים.

    ולבסוף, הפרזול האיכותי שמיוצר כיום, מותאם לפלטות בעובי של 16 מ"מ, כך שמתאים לסיבית הירוקה כמו כפפה.

    לכן אם אתם מחפשים המלצה עבור חומרי גלם לגוף המטבח, אין ספק שיש לא מעט יתרונות לסיבית הירוקה ביחס לחומרי מטבח אחרים!

    לתיאום פגישת יעוץ

    לתיאום פגישת יעוץ

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      תכנון אי למטבח
      post-thumbnail
      מטבח בהתאמה אישית
      post-thumbnail
      תכנון מטבח לבית חדש – כל הדברים שחשוב לדעת

      תפריט נגישות