whatsapp-call instagram facebook-call youtube-call

לתיאום פגישת יעוץ

לתיאום פגישת יעוץ

    מטבח בהתאמה אישית

    מטבח בהתאמה אישית

    מטבח בהתאמה אישית – לה בוטיקה

    המטבח הפך בשנים האחרונות לחלל מרכזי בדירות רבות. בהתאם, ישנו רצון ליצור חלל אופטימלי מכל הבחינות, גם ויזואלית וגם פונקציונלית. כדי לסמן V על המטרה הזו, מומלץ לרכוש מטבח בהתאמה אישית – מטבח שמתוכנן ומיוצר אך ורק למענכם, בהתאם למי שאתם ולמה שאתם באמת רוצים. לה בוטיקה עושה זאת בהצטיינות כבר שנים רבות, כשהבסיס הוא היכולת המוכחת להתחבר לכל אדם וליצור מטבח שמחובר במדויק לאנשים שישתמשו בו.

    המרכיבים העיקריים של מטבח בהתאמה אישית

    * מיקום האלמנטים השונים – מרכיב משמעותי אחד בתכנון אישי של מטבח הוא מיקום מדויק של כל מרכיבי המטבח: הכיור, המקרר, הכיריים, משטח העבודה, האי אם תרצו כזה, הארונות וכל אלמנט נחוץ אחר. הקומפוזיציה מבוססת על דפוסי ההתנהלות של בני הבית, ובזכות ההתאמה המלאה אליהם מובטחות גם נוחות מקסימלית וגם יעילות מקסימלית.

    * סגנון המטבח – מודרני או כפרי, ואולי בכלל תרצו מטבח היי-טקי או מטבח תעשייתי, ישנה גם האופציה של מטבח אקלקטי, ובעצם כל קונספט ניתן למימוש כשהמטבח הוא בהתאמה אישית.

    * חומרי גלם – מטבח מותאם אישית אליכם יתבסס גם על חומרי הגלם המועדפים מבחינתכם: גרניט, זכוכית, קוריאן, חרסינה, שיש, עץ ויש עוד אפשרויות – ולכם יש חופש בחירה מלא.

    * צבעים – גם על הגוונים הדומיננטיים בחלל אין שום מגבלה כשהמטבח מיוצר במיוחד עבורכם, כשבאופן טבעי הצבעים הם גם נגזרת של הסגנון המבוקש.

    * פתרונות אחסון – בכל בית ישנם צרכי אחסון אחרים במטבח, ולכן רק התאמה אישית מלאה מאפשרת למקם במטבח את כל הפריטים שאתם זקוקים להם. בנוסף, כל פריט יימצא בדיוק במקום הכי נוח מבחינתכם כדי שהעשייה הקולינרית תתבצע במקסימום יעילות.

    סינרגיה מנצחת

    מטבח בהתאמה אישית הוא מטבח שחובה להקדיש מקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט בו. במקביל, וחשוב לא פחות, נדרשת יכולת לראות את החלל כולו וגם לחבר אותו לשאר המרחבים בבית – כך שתיווצר סינרגיה מנצחת. זוהי ההתחייבות של לה בוטיקה, ובנוסף אנחנו מתחייבים להשתמש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש, וזאת על-מנת שהמטבח יהיה לא "רק" יפה, ולא "רק" פרקטי להפליא, ולא "רק" מותאם אליכם באופן מושלם, אלא גם עמיד לטווח ארוך.

    לתיאום פגישת יעוץ

    לתיאום פגישת יעוץ

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      תכנון אי למטבח
      post-thumbnail
      תכנון מטבח לבית חדש – כל הדברים שחשוב לדעת
      post-thumbnail
      סוגי וסגנונות מטבחים – איך תבחרו את סגנון המטבח המתאים לכם?

      תפריט נגישות