whatsapp-call instagram facebook-call youtube-call

לתיאום פגישת יעוץ

לתיאום פגישת יעוץ

    טרנדים מובילים בעיצוב מטבחים בשנת 2022

    טרנדים מובילים בעיצוב מטבחים בשנת 2022

    עולם המטבחים ידע המון שינויים לאורך השנים, ומדי זמן מה צצים רעיונות עיצוב חדשניים וטוויסטים חכמים שמוצגים באולמות התצוגה ולוקחים את המטבח המודרני אל השלב הבא. מעצבים מטבח חדש? ריכזנו לכם את הטרנדים החמים והמובילים בעיצוב מטבחים לשנת 2022 כדי לעורר בכם השראה.

    אריחים בגימורים מבריקים

    חיפוי אריחים למטבח הוא אינו דבר חדש, אולם אם עד היום ההתמקדות היתה בגימור מט, כיום הטרנד נוטה לכיוון הרבה יותר מבריק. אריחים מזוגגים אינם רק קלים יותר לניקוי, אלא שהם ישקפו את האור בחלל ויוסיפו שכבות, טקסטורה ועומק לעיצוב המטבח.

    שילוב של רהיטי וינטג' ועתיקות

    שילוב רהיטים עתיקים או רהיטי וינטג' בחלל המטבח יוצר סביבה חמה וביתית, ומונע תחושה של אולם תצוגה. פריטים עתיקים יהיו על זמניים, הם נוצרו כדי להחזיק מעמד, אינם בהכרח יקרים ויכניסו המון אופי לעיצוב המטבח. כמובן שעליכם להגיע לבחירות הנכונות בהתאם לסגנון הבית.

    יצירת מחיצה מזכוכית

    לאחר שנים של שבירת קירות ויצירת חללים פתוחים, לאחרונה מעצבי מטבחים ופנים מבינים את היתרונות של תחימת החלל, לצד היכולת להשאיר את ריחות הלוואי במטבח או לקחת פסק זמן מהפסקול של הבית. מחיצת זכוכית יכולה לחלק את החלל מבלי לפגוע בכמות האור הטבעי, במרחב או בתחושת הביחד, בנוסף היא תוסיף נגיעה עיצובית מעניינת למטבח.

    שילוב אלמנטים טבעיים

    השימוש בחומרים טבעיים רק הולך וגדל ככל שחולפות השנים והם זוכים להכרה בזכות המראה שלהם, כמו גם הודות ליתרונות הבריאותיים שהם מציעים. חומרי גלם טבעיים מוסיפים חמימות ועומק למטבח, הם יוצרים קשר בין הטבע שבחוץ לבין הבית בפנים, והם משתלבים נהדר בכל סגנון עיצובי.

    שימוש בשיש ליצירת אלמנט עיצובי יוקרתי ומרשים

    השיש חוזר לעיצוב המטבח ובגדול וככל שהמטבח עמוס יותר בשיש, כך נוצרת יוקרה שאי אפשר לפספס וסגנון העיצוב של המטבח עולה ברמה. שיש הוא חומר גלם משובח ואיכותי ובחירה פופולרית עבור מטבחים וחדרי אמבטיה. בנוסף זהו חומר טבעי ובר קיימא: הוא עמיד ביותר והיכולת שלו לעמוד איתן גם כאשר הטרנדים חולפים, הופכת אותו להשקעה טובה.

    גימורי עץ

    אם חשבתם שהעץ יצא מהאופנה, כדאי שתחשבו שוב. העץ הטבעי עדיין חי וקיים בעיצוב מטבחים מודרניים, כאשר כיום ישנה חזרה למראה העץ הטבעי. אם בעבר ארונות המטבח נצבעו, כיום בבתים רבים מעריכים את הגוונים החמים והטבעיים של העץ, ויש לא מעט טבחים שמשלבים ארונות, משטחים ומדפים מעץ כחלק בלתי נפרד מתכנית העיצוב.

    מראה אפל ודרמטי

    לשילוב של הצבע השחור במטבח יש קסם מיוחד שאי אפשר להתעלם ממנו. ארונות, קירות או משטחי עבודה בצבעים של שחור הופכים את המטבח ליוקרתי ומזמין, ואם משלבים בעיצוב גם עץ טבעי, יתווסף למטבח קסם כפרי או מראה מודרני ותעשייתי.

    למה להסתפק באחד כשאפשר להתקין שני איים?

    עם המעבר למטבחים גדולים יותר ולחללים פתוחים, האי הפך לאלמנט עיצובי חיוני ובלתי נפרד.

    לאחרונה, רואים במטבחים רבים לא אחד, אחד אלא שני איים, מה שהופך את החלל להרבה יותר יוקרתי ומציע שטח עבודה נוסף בלב המטבח.

    עיצוב ארונות ללא ידיות

    העיצובים המודרניים ביותר בתחום המטבחים עוסקים בזרימה חופשית, כאשר הקדמה הטכנולוגית במנגנוני הפתיחה והסגירה של הארונות מאפשרת לכם לוותר על הידיות וליהנות ממראה מלוטש ויוקרתי. אם אתם רוצים ליצור ענין מיוחד, ידיות שקועות הן טרנד מיוחד ומקסים.

    שילוב של חומרי מטאליים

    בין אם אלו גימורי זהב, ובין אם מתכות מסוגים שונים, בשנת 2022 רואים יותר גימורים מתכתיים, שלא רק נראים טוב, אלא גם מציעים איכות חסרת תקדים. היופי המיוחד של המתכות משתלב היטב עם חומרי גלם טבעיים.

    לתיאום פגישת יעוץ

    לתיאום פגישת יעוץ

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      תכנון אי למטבח
      post-thumbnail
      מטבח בהתאמה אישית
      post-thumbnail
      תכנון מטבח לבית חדש – כל הדברים שחשוב לדעת

      תפריט נגישות