whatsapp-call instagram facebook-call youtube-call

לתיאום פגישת יעוץ

לתיאום פגישת יעוץ

    קונים בית? אל תשכחו את המטבח! כך מבצעים תכנון תקציבי למטבח

    קונים בית? אל תשכחו את המטבח! כך מבצעים תכנון תקציבי למטבח

    שיפוץ או בניית מטבח חדש, יצריכו מכם לבצע תכנון נכון ומחושב של החלל, אך גם של התקציב. ובהחלט, תכנון תקציבי לשיפוץ או בניית מטבח חדש זו משימה הרבה יותר קשה משאתם אולי חושבים.

    זו בדיוק הסיבה שאספנו לכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם להגדיר תקציב וגם לעמוד בו!

    השקעה במטבח – משתלמת בהחלט!

    שיפוץ או תכנון מטבח חדש ידרשו מכם השקעה, עובדה זו בטוח לא מפתיעה אתכם כלל, בסך הכל המטבח הוא החדר השימושי והמורכב ביותר בבית. אך למרות המורכבות, בניית תקציב לא אמורה להיות מורכבת כמו מדע טילים. בסופו של דבר, העלויות נמדדות בהתאם לאיכות החומרים, מידת ההתאמה האישית, ביצוע שינויים במפרט ופריסת החלל, איכות הגימורים, והעבודה בפועל.

    אבל החדשות הטובות הן שאפשר לתקצב את כל אלו ולתכנן לכם מטבח חלומי, גם במסגרת התקציב.

    הנוסחה לכל תקציב מטבח מוצלח

    כל תקציב שיפוץ צריך לכלול שלושה שלבים עיקריים: תקציב ראשוני, תקציב מבוסס עיצוב ותקציב מבוסס עדכונים ושינויים.

    השלב הראשון – תקציב ראשוני

    בשלב הראשון מגדירים מהם הצרכים שלכם וכיצד תרצו שהמטבח יעבוד עבורכם. ישנם לקוחות שיש להם תקציב ראשוני לשחק איתו, בעוד שאחרים מתאימים את התקציב לעלויות הצפויות של מכשירי החשמל, הארונות, המשטחים, התאורה, הריצוף החיפויים לקיר ועוד.

    בשלב זה בוחרים את חומרי הגלם ומעריכים כמה תעלה העבודה – כאשר זהו התקציב הבסיסי והראשוני שיש לעבוד איתו, תוך שמשאירים טווח מסוים לתקלות והפתעות בלתי צפויות.

    השלב השני – תקציב מבוסס על עיצוב

    כאשר יש את התקציב הבסיסי ביד, מתחילים ליצור את העיצוב הסופי למטבח ולקבל הצעות מחיר מספקי שירותים ובעלי מלאכה. בוחרים את המשטחים, האריחים, התאורה, הכלים הסניטריים, מכשירי החשמל, החומרה וכל אלמנט אחר במטבח. כאשר מבצעים את הבחירות הללו בשלב מוקדם של התכנון אפשר לדייק את התקציב עד לרמת האגורה.

    בנוסף, כאשר לחברת המטבחים יש תמונה ברורה ורחבה יותר, היא תוכל לספק לכם הצעת מחיר יותר מדויקת. כדי לקבל את המחיר הטוב ביותר עבור התוצאה האיכותית ביותר, מומלץ לעשות השוואת מחירים וסקר שוק, מחקר שכזה גם יספק לכם את האפשרות לבצע שינויים אחרונים בתקציב.

    השלב השלישי – עדכון התקציב בהתאם לשינויים

    כאשר מתחילים לעבוד בפועל לפעמים נתקלים בכל מיני נושאים שלא עלו בשלב תכנון התקציב ויכולות להיות להם השלכות על התקציב, כמו למשל חוסר יכולת לשבור קיר וכתוצאה מכך תכנון פריסת המטבח מחדש וכן הלאה. כל שינוי כזה יכול להשפיע על המחירים הסופיים. לכן, כאשר נתקלים בהתרחשויות כאלו צריך לעשות חישוב מחדש, ולהתאים את התקציב לשינויים.

    ולסיום,

    תכנון תקציבי למטבח צריך להתבצע בשלבים שונים של העבודה ולהיות תחת מעקב כך שניתן יהיה לנהל אותו בצורה טובה ויעילה ולהימנע מהפתעות כלכליות בעתיד. ולבסוף, כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים, אשר מכירים את התחום ואת העלויות ויכולים לעזור לכם לנצל את התקציב שעומד לרשותכם בצורה חכמה!

    תשמרו על עצמכם שלא יאפו אתכם

    לתיאום פגישת יעוץ

    לתיאום פגישת יעוץ

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      תכנון אי למטבח
      post-thumbnail
      מטבח בהתאמה אישית
      post-thumbnail
      תכנון מטבח לבית חדש – כל הדברים שחשוב לדעת

      תפריט נגישות