whatsapp-call instagram facebook-call youtube-call

לתיאום פגישת יעוץ

לתיאום פגישת יעוץ

    הגיע הזמן לשדרג את המטבח? ככה עושים זאת נכון!

    הגיע הזמן לשדרג את המטבח? ככה עושים זאת נכון!

    בשעה טובה החלטתם לשדרג את המטבח! זו החלטה מעולה שתעלה את ערך הנכס ותוודא שהמטבח יהיה הרבה יותר שימושי.

    בבית המודרני המטבח אינו רק מטבח, הוא חלק מרכזי בחלל הבית, והוא משמש את בני הבית בכל כך הרבה דרכים, החל בארוחה משפחתית יומיומית ועד אירוח בני משפחה וחברים.

    לכן בין אם אתם קונים דירה חדשה מקבלן, בין אם דירה יד 2 ובין אם רוצים להתאים את המטבח הישן שלכם בבית למאה הנוכחית, מומלץ לשדרג את המטבח ולהבטיח שהוא תואם לצרכים ולאורח החיים המיוחד שלכם.

    כיצד תוכלו להתאים את המטבח בבית מבלי לשבור את הכיס? הטיפים הבאים יעזרו.

    החליפו את ארונות המטבח

    אינכם חייבים לשבור את כל המטבח הקיים ולבנות מאפס. עם גוף המטבח עדיין איכותי, דלתות חדשות לארונות יכולות לעשות את כל ההבדל. קחו בחשבון שצבעים יכולים לבטא אמירה נועזת ולהפוך את החלל לשלכם. צבעים כהים או בולטים יותר יתאימו לחללים גדולים, בעוד שצבעים בהירים יחמיאו לחללים קטנים ויהפכו את המרחב למרווח יותר.

    השקיעו בפרזול איכותי

    פתרונות הפרזול יכולים לשנות את המטבח מקצה לקצה, הן מבחינת הפונקציונליות שלו והן מבחינת הנראות. כיום ישנם מוצרי פרזול נסתרים מהעין, שהופכים את השימוש היומיומי להרבה יותר מותאם אישית, נוח ופרקטי מבחינה תפעולית, ולצדם ישנם מוצרי פרזול גלויים (כמו ידיות לארונות) שמשפיעים גם על העיצוב והנראות של המטבח. עם איכות גבוהה ואפשרויות סגנון וצבע נרחבות תוכלו לשדרג את המטבח לחלוטין.

    התקינו כלים סניטריים חדשים

    כיור או ברז חדש במטבח יכולים להשיג תוצאות מעוררות השראה ממש כמו ריצוף או חיפוי קרמיקה. פשוט קחו מידות של הכיור הקיים ובחרו במקומו כיור מחומר הגלם שאתם מעדיפים ומשתלב בעיצוב המטבח, כמו נירוסטה או גרניט. אתם יכולים להשלים את המראה עם ברז חדש, כיום ישנם לא מעט ברזים בעיצובים שונים ומגוונים שיכולים להראות נפלא ולהיות שימושיים להפליא במקביל.

    הוסיפו פתרונות תאורה

    המטבח שלכם צריך להיות שופע באור טבעי, אך ברגעים החשוכים יותר של היום, עליו להיות מצויד בפתרונות תאורה מעוצבים ופונקציונליים שיהפכו את השימוש בו למיטבי וגם, שיוסיפו טוויסט עיצובי מרשים. כדי ליצור רושם מתמשך תוכלו לשלב תאורה בתוך ארונות המטבח שלכם, לתלות שרשרת לד בחלקם העליון שנושק לתקרה, או מעל משטח העבודה. אפשר לתלות גופי תאורה נופלים מעל האי במטבח וליצור אפקטים מיוחדים שיאירו את המטבח באור חדש.

    התקינו משטח עבודה חדש

    כיום ישנם כל כך הרבה חומרי גלם ואפשרויות מרגשות שעומדות לרשותכם כאשר אתם בוחרים את חומר הגלם למשטח העבודה שלכם. משטח העבודה הנכון יכול להוסיף המון למטבח ולשנות מקצה לקצה את האופן שבו אתם משתמשים בו, קל וחומר מתחזקים אותו. עם שפע של אפשרויות עמידות ומסוגננות בנקודות מחיר שונות, תוכלו לשדרג את המטבח ולקבל הרבה יותר בפחות.

    ולסיום, פנקו את עצמכם עם אי מרכזי

    הוסיפו לעצמכם שטח עבודה ואחסון נוסף באמצעות אי מטבח מעוצב. אם התכנון המקורי אינו כולל אי מרכזי, תוכלו להוסיף אי בהמון דרכים יצירתיות, כמו לקנות אי מוכן, אשר יספק לכם גם עוד שטח אחסון בלב המטבח ויהפוך לנקודת מוקד מרכזית בחלל שלכם.

    מטבח אחרי שדרוג

    לתיאום פגישת יעוץ

    לתיאום פגישת יעוץ

      עוד בנושא

      post-thumbnail
      תכנון אי למטבח
      post-thumbnail
      מטבח בהתאמה אישית
      post-thumbnail
      תכנון מטבח לבית חדש – כל הדברים שחשוב לדעת

      תפריט נגישות